Mobilná spoločnosť a dlh

OTÁZKA

Mobilná spoločnosť a dlh

Dobrý deň, mám otázku. Podávala som reklamáciu do istej mobilnej spoločnosti, pretože na moje meno bola vydaná dvojročná zmluva na televíziu a v auguste bola táto zmluva predĺžená. Osobne som žiadala o balík internetu s televíziou, ktorý som mala od októbra 2014. Po zistení, že tú prvú zmluvu využíva moja teta, dohodli sme sa, že budeme spoločne platiť mesačné poplatky a vyrovnáme sa. Žiaľ, ona peniaze minula a neplatila. Preto som podala reklamáciu, pretože spoločnosť neuzatvorila zmluvu so mnou a na nej nie je môj podpis. Dokonca ani nevideli môj občiansky preukaz. Spoločnosť mi však písomne oznámila, že postupovala podľa predpisov svojej firmy. Existuje nejaké riešenie tejto situácie? Som na rodičovskej dovolenke a nemôžem si dovoliť vysoké poplatky, ktoré mi účtujú. Ďakujem pekne.

ODPOVEĎ

Mobilná spoločnosť a dlh

Dobrý deň, v tomto prípade je potrebné postupovať podľa zmluvy, ktorá bola uzatvorená. Ak ste však Vy neuzatvorili žiadnu zmluvu, potom nemôžu od Vás požadovať náhradu. Stačí napísať do mobilnej spoločnosti, aby to dali do poriadku a neviedli Vás ako ich klientku, pretože ste nič neuzatvorili a  nemáte preto ani nič platiť.


Odpovedal: JUDr. Milan Ficek, advokát, Bratislava
www.ficek.sk


Chceli by ste zmluvu skontrolovať?

JUDr. Milan Ficek
JUDr. Milan Ficek
Advokát
Advokátska kancelária Ficek & Ficeková
Sídlo: Žilinská 14, 81105 Bratislava

Reklama