Mobilná spoločnosť a dlh
Dobrý deň, mám otázku. Podávala som reklamáciu do istej mobilnej spoločnosti, pretože na moje meno bola vydaná dvojročná zmluva na televíziu a v auguste bola táto zmluva predĺžená. Osobne som žiadala o balík internetu s televíziou, ktorý som mala od októbra 2014. Po zistení, že tú prvú zmluvu využíva moja teta, dohodli sme sa, že budeme spoločne platiť mesačné poplatky a vyrovnáme sa. Žiaľ, ona peniaze minula a neplatila. Preto som podala reklamáciu, pretože spoločnosť neuzatvorila zmluvu so mnou a na nej nie je môj podpis. Dokonca ani nevideli môj občiansky preukaz. Spoločnosť mi však písomne oznámila, že postupovala podľa predpisov svojej firmy. Existuje nejaké riešenie tejto situácie? Som na rodičovskej dovolenke a nemôžem si dovoliť vysoké poplatky, ktoré mi účtujú. Ďakujem pekne.
Mobilná spoločnosť a dlh
Dobrý deň, v tomto prípade je potrebné postupovať podľa zmluvy, ktorá bola uzatvorená. Ak ste však Vy neuzatvorili žiadnu zmluvu, potom nemôžu od Vás požadovať náhradu. Stačí napísať do mobilnej spoločnosti, aby to dali do poriadku a neviedli Vás ako ich klientku, pretože ste nič neuzatvorili a nemáte preto ani nič platiť.
Odpovedal: JUDr. Milan Ficek, advokát, Bratislava
www.ficek.sk
Chceli by ste zmluvu skontrolovať?
Advokát
Sídlo: Žilinská 14, 81105 Bratislava
Máte otázku??
Položiť otázku advokátoviNajnovšie odpovede
Zastavenie exekúcie za pôžičky12.11.2024
Môže exekútor siahnuť na vkladnú knižku
08.11.2024
Žiadajú odomňa neexistujúci dlh
04.11.2024
Čo robiť, keď mi nechcú vrátiť peniaze
31.10.2024
Pomoc kamarátke - pôžička
27.10.2024